Windows 8 Siyah Ekran( Black Screen ) Çözümü

Merhaba Arkadaşlar bugün Windows 8′deki problemimi sizlere anlatıcam ve çözümüde anlatıcam inş.

Bilgisayarımı açtım sesler gelmeye başladı, yazılar vs. derken şifremi sordu onuda girdim sonra siyah ekranda bilgisayar kaldı. Devamı yok Ctlr – Alt – Delete yapıyorum görev yöneticisini açabiliyorum ancak diğer türlü kullanamıyorum. Biraz çabaladım ama çalıştıramadım beceremedim açıkcası sonra internette araştırdım yorumlarda gördüm denedim ve bilgisayarımı düzelttim.


Sorunun sebebi bilgisayarımda kurulu olan avast’tan kaynaklanıyor. Sizdede aynı problem varsa muhtemelen avast bilgisayarınızda kuruludur. Eğer avast kurulu değil ise buna benzer bir olay olabilir peşinden koşun.




Windows 8 Black Screen (Çözümü)


Siyah ekran sorunu çözmeye geldik şimdi sırayla söylediklerimi yapın.
1) Ctrl – Alt – Delete tuşuna basın. Windows 8 ekranı gelecek “Görev Yöneticisi“ne tıklayın.
2) Yeni Görev Oluştur kısmına eğer sisteminiz C: dizinine kurulu ise şunu yazın “C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe” eğer değil ise “Gözat” seçeneğine tıklayıp Avast’ın kurulu olduğu yeri seçin ve avast’ı başlatın.








3) Üst sekmeden Güvenlik -> Antivirüs -> Davranış Kalkanı kısmına tıklıyoruz ve an sağ kısımdan “Ayarlar” butonuna basıyoruz. (Farklı Avast Sürümlerinde Farklı Yerlerde Olabilir. Eğer Bulamazsanız Bir Araştırmasını Yapınız.)



4) Temel Ayarlar kısmına geleceğiz oradan “Güvenli işlemler” kısmına tıklıyoruz.

5) Sağdaki kısımda resimde benim uzantısını verdiğim bir alan exe bulunuyor siz oraya şunu yazın “C:\Windows\ImmersiveControlPanel\SystemSettings.exe” işlem tamamdır. Kaydedip bilgisayarı kapatıp tekrar açıyoruz.



Not: Son olarak eğer çalışmazsa tüm bu işlemleri tekrardan yapın ve Temel Ayarlar kısmından “Sistemi onaylanmamış değiştirmelere karşı izle” seçeneğinide kaldırın. Tekrar kapatıp açın.

Avast’ın bunu neden yaptığını bilmiyorum ama sanırım güvenlik nedeniyle yapılmış bir ayardır ancak pc’yi açamadıktan sonra istemem o güvenliği :)


0 Yorum