CD/DVD Sürücüsü Düğmesine Basmama Rağmen Açılmıyor, Kapağı Açılmıyor Sorunun Çözümü!


Merhabalar arkadaşlar bu yazımda benim de başıma gelmiş olan bir sorunun çözümünü anlatacağım. Öncelikle şunu belirtleyim ben DVD-RW Kullanıyorum. Yaklaşık 5 Yıl oldu. İlk olarak geç açılmalar vs. gibi sorunlar baş gösterdi. Son günlerde ise hiç açılmamaya başladı. Bir ara o kadar sinirimi bozdu ki sorun sata kablosunda sanıp kablosunu bilene değiştirdim ama nafile sorunu geçte olsa çözdüm. Aslında sorunu çözmek yerine pratik bir yol buldum desem daha doğru olucak çünkü halen DVD sürücümü ben hariç kimse açamıyor :). Aşağıdaki adımları izleyin sizinde CD/DVD optik sürücünüz eskisi gibi açılıp kapanabilsin.

- İlk olarak en pratik yol olarak CD/DVD Sürücümüzü açan tuşa ard arda 3 veya 4 kere hızlı ve sertçe basın(Bu işlem bazenleri 2.-3. uygulamadan sonra geçerli oluyor.)

- İlk adım çoğu kez sonuç verir ancak sonuç almadıysanız CD/DVD Giriş çıkışını sağlayan kapağın altında küçük bir boşluk var. İyicene bakarsanız görürsünüz. Bu boşluğa iğne vb. birşey batırın ve iğne içerisindeyken açma tuşuna basın.

Arkadaşlar benim kullandığım yöntemler bunlar. Sizde ne kadar işe yarar bilmem ama bende baya eskisi gibi açılıp kapanıyor.

0 Yorum