Battlefield 4 Kurulumu Full Kolay Resimli ve Yazılı Anlatım

Merhaba arkadaşlar, Battlefield 4 Kuramayan arakdaşlarımız olmuş bu yazı onlar için. Anlamadığınız veya yapamadığınız olursa yorum atarak yazabilirsiniz. 


Resimli Anlatım:

Adım 1 : Öncelikle indirmiş olduğunuz oyunu deamon tools ile açınız.

2. Adım: Daha sonra DVD1 Klasörünün İçerisinden .İso uzantıyı seçerek "Aç" butonuna basıyoruz.

Adım 3: Karşımıza gelen "Otomatik Kullan" pencerisnde origininstaller.exe çalıştır diyoruz..

Adım 4: Oyunun yerini seçtikten sonra INSTALL'a tıklayınız.

Adım 5: Oyun Kurulumu Başladı Bekliyoruz..

Adım 6: 18. Partı İstedi. DVD2 Adlı Klasör'ün içerisindeki .iso uzantılı dosyayı Deamon Tools ile açıyoruz ve ok diyoruz.

Adım7: DVD 2 Adlı Klasörün içerisindeki .iso uzantılı dosyayı açtık ve kurulum devam ediyor..

Adım 8: 35. Partı istedi DVD3 Adlı klasrün içerisindeki .şso uzantılı dosyayı deamon tools ile açıyoruz ve OK diyoruz.

Adım 9: DVD3 Adlı Klasör'ün İçindeki .şso uzantılı dosyayı açtık ve kurulum devam ediyor..

Adım 10: Evet Oyun Kurulumu Tamamlandı ve Exit Diyoruz. Şimdi ise Crack Yaparak Oyuna giriş yapıcaz.

Crack Yapma ve Oyuna Giriş Anlatım:

Adım 11: DVD3 Klasörünün içerisindeki Crack Klasörüne Giriyoz ve İçindeki Uygulamaları Kopyala Diyoruz.


Adım 12: Oyunun Kurulu Olduğu Dizine Yapıştır Diyoruz.

Ve Bitti. Oyun İçinden Görüntü. Kolay Gelsin!




0 Yorum